Buna ziua,
In legatura cu acest Reges online am o nelamurire,Daca se opteaza puntru un prestator de servicii HR mai este necesara depunerea adresei de externalizare? In urma sedintei online tinuta au spus ce nu mai este necesara , dar in legislatie este mentionata depunerea ei.
Poate dvs ma puteti lamuri.
Multumesc
Buna ziua! Conform Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind REGES-ONLINE, angajatorii care externalizează serviciul de completare și transmitere a datelor în Registrul General de Evidență a Salariaților către un prestator de servicii, au obligația de a introduce în sistem următoarele informații despre prestator în termen de 3 zile lucrătoare de la încheierea contractului:
-
Codul unic de identificare (CUI/CIF)
-
Denumirea prestatorului
-
Data încheierii contractului de prestări servicii
-
Data de început a contractului
-
Data de sfarsit a contractului (daca este cazul)
Această notificare se realizează direct în platforma REGES-ONLINE, fără a mai fi necesară depunerea unei adrese scrise la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM), așa cum era prevăzut anterior în HG nr. 905/2017. Astfel, procesul este complet digitalizat și integrat în noul sistem.
Prin urmare, în contextul actual reglementat de HG nr. 295/2025, nu mai este necesară depunerea unei adrese de externalizare la ITM, însă angajatorul are obligația de a introduce în platforma REGES-ONLINE toate informațiile relevante despre prestatorul de servicii în termenul legal stabilit.
2 Likes
multumesc frumos pentru lamuriri
1 Like