Reges online

Buna ziua,
In legatura cu acest Reges online am o nelamurire,Daca se opteaza puntru un prestator de servicii HR mai este necesara depunerea adresei de externalizare? In urma sedintei online tinuta au spus ce nu mai este necesara , dar in legislatie este mentionata depunerea ei.
Poate dvs ma puteti lamuri.

Multumesc

Buna ziua! Conform Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 privind REGES-ONLINE, angajatorii care externalizează serviciul de completare și transmitere a datelor în Registrul General de Evidență a Salariaților către un prestator de servicii, au obligația de a introduce în sistem următoarele informații despre prestator în termen de 3 zile lucrătoare de la încheierea contractului:​

  • Codul unic de identificare (CUI/CIF)

  • Denumirea prestatorului

  • Data încheierii contractului de prestări servicii

  • Data de început a contractului

  • Data de sfarsit a contractului​ (daca este cazul)

Această notificare se realizează direct în platforma REGES-ONLINE, fără a mai fi necesară depunerea unei adrese scrise la Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM), așa cum era prevăzut anterior în HG nr. 905/2017. Astfel, procesul este complet digitalizat și integrat în noul sistem.​

Prin urmare, în contextul actual reglementat de HG nr. 295/2025, nu mai este necesară depunerea unei adrese de externalizare la ITM, însă angajatorul are obligația de a introduce în platforma REGES-ONLINE toate informațiile relevante despre prestatorul de servicii în termenul legal stabilit.

2 Likes

multumesc frumos pentru lamuriri

1 Like