Buna ziua ! in situatia in care persoana desemnata de reprezentantul legal sa transmita date in REGES este angajata la doua firme cu contract de munca - pentru acces in REGES are nevoie de o semnatura digitala obtinuta pe persoana fizica sau pe ambele firme la care lucreaza ( semnaturi digitale separate )?
Buna ziua!
Persoana desemnata de catre reprezentantul legal al unei firme pentru a gestiona Registrul general de evidenta a salariatilor (REGES) in format electronic trebuie, in primul rand, sa isi creeze un cont in platforma REGES Online. Acest cont se poate crea folosind fie semnătura digitala calificata, fie identitatea digitala ROeID (recomandata).
Odata ce acest cont este activ, reprezentantul legal al fiecarei firme in parte (la care persoana este angajata) va putea delega accesul in REGES prin optiunea Registre – Delegare, oferindu-i astfel dreptul de a opera in registrul respectivei firme.
Așadar, chiar dacă o persoană este angajată cu contract individual de muncă la două firme diferite, aceasta trebuie să dețină un singur cont în REGES Online, creat fie prin autentificare cu ROeID, fie prin utilizarea unei semnături digitale calificate. Cu acest cont unic, va putea accesa registrul ambelor firme, după ce reprezentanții legali ai acestora i-au acordat acces prin funcția de delegare. În contul REGES Online, utilizatorul va regăsi toate firmele pentru care a primit drepturi de acces, iar operarea se va face distinct, în funcție de registrul selectat.