REGES ONLINE: Pasii pentru crearea contului si autentificarea in platforma online

Ce este REGES-ONLINE si cum se acceseaza?

REGES-ONLINE este platforma informatica oficiala prin care angajatorii pot completa, transmite, gestiona si consulta in format electronic datele referitoare la contractele individuale de munca ale salariatilor. Aceasta inlocuieste transmiterea fisierelor prin vechiul sistem Revisal si ofera un sistem centralizat de evidenta a modificarilor contractuale.

Accesul in platforma REGES-ONLINE este permis doar dupa autentificare, in functie de metoda aleasa:

  • Autentificare cu ROeID (recomandat) – este necesara doar crearea unui cont ROeID, fara a mai fi nevoie de inregistrare prealabila in platforma. Selectati aceasta optiune la logare.

  • Autentificare cu semnatura digitala calificata sau activare la ghiseu – este necesara crearea unui cont in platforma REGES-ONLINE, cu adresa de e-mail si parola, inainte de utilizare.

:page_facing_up: Va punem la dispozitie si varianta PDF a ghidului pentru crearea contului si autentificarea in REGES ONLINE
Ghidul este realizat de echipa Ember Software, dezvoltatorii aplicatiilor Revisal Plus si qPlus, si contine toti pasii esentiali explicati simplu si clar.
Ghid pentru crearea contului si autentificarea in Reges Online.pdf

Modalitati de logare in REGES ONLINE

1.Autentificarea cu ROeID (recomandata)

Acces rapid, fara token. Este necesara doar instalarea aplicatiei ROeID pe telefonul mobil, de unde veti confirma accesarea contului ori de cate ori va autentificati.

:round_pushpin: Aceasta forma de autentificare este recomandata pentru simplitate si accesibilitate.

2.Autentificarea cu semnatura digitala calificata

Necesita crearea unui cont in platforma REGES-ONLINE, cu adresa de e-mail si parola. Se utilizeaza o semnatura digitala calificata, conform Legii nr. 455/2001.

:red_exclamation_mark:Daca intampinati probleme la activarea contului cu un anumit tip de semnatura digitala, va recomandam sa contactati echipa de suport REGES Online, care analizeaza si trateaza fiecare situatie in parte.
Email suport: regesonlinesuport.angajator@inspectiamuncii.ro

3.Activarea contului la ghiseu

Implica deplasarea la sediul unui Inspectorat Teritorial de Munca pentru identificare personala.

Este o forma de logare ce permite consultarea de catre salariati a propriului registru personal**.
:red_exclamation_mark: Nu se aplica pentru accesul in aplicatia “Angajator”

Este necesara crearea unui cont in platforma REGES-ONLINE, cu adresa de e-mail si parola, inainte.

:green_circle: Autentificarea in Reges Online cu ROeID

Pentru a va autentifica in Reges Online folosind ROeID urmati acesti pasi:

:small_blue_diamond: Pasul 1: Accesati site-ul oficial: https://reges.inspectiamuncii.ro

:small_blue_diamond: Pasul 2: Selectati butonul „Registru pentru angajator”.

:small_blue_diamond: Pasul 3: Alegeti „Conectare cu ROeID”

:small_blue_diamond: Pasul 4: Completati email-ul si parola asociate contului creat si apoi click pe Autentifica-te

:small_blue_diamond: Pasul 5: Mesajul “A fost trimisa o cerere de autorizare pe aplicatia ROeID.” este afisat pe ecran.

:small_blue_diamond: Pasul 6: Accesati notificarea primita pe telefon si autorizati autentificarea din aplicatie.


Citeste articolul ce contine ghidul pentru crearea contului ROeID :play_button: Reges Online: Ghid pentru crearea contului ROeID


:green_circle: Crearea contului de utilizator în REGES-ONLINE

Contul de utilizator este necesar pentru identificarea la ghiseu sau logarea in platforma cu semnatura digitala calificata. Pasii pe care trebuie sa ii urmati in platforma pentru crearea contului de utilizator Reges Online sunt urmatorii:

:small_blue_diamond: Pasul 1: Accesați site-ul oficial: https://reges.inspectiamuncii.ro/

:small_blue_diamond: Pasul 2: Selectați butonul „Registru pentru angajator”.

:small_blue_diamond: Pasul 3: Click pe link-ul din partea de jos a paginii: „Click aici pentru cont nou”.

:small_blue_diamond: Pasul 4: Completați formularul de înregistrare:

  • Email: Introduceți o adresă validă (nu este obligatoriu să fie aceeași cu cea din semnătura digitală),

  • Parola: Alegeti o parolă sigura, conform cerintelor afisate,

  • Nume și Prenume: Completati exact cu datele din cartea de identitate.

:small_blue_diamond: Pasul 5: Veti primi pe email un link de confirmare. Accesati link-ul pentru a valida adresa de email.

:red_exclamation_mark: Atentie
Contul nu este complet functional pana la validarea identitatii prin Semnatura Digitala calificata sau prezentarea la ghiseu pentru identificare in cazul salariatilor.

:green_circle: Activarea contului REGES ONLINE folosind semnatura digitala calificata

Conditii:

  • Este necesar sa detineti o semnatura digitala calificata, validata la ANAF.
  • Semnatura trebuie sa fie pe calculatorul de unde accesati Reges Online.

Pasi pentru activare:

  1. Accesati https://reges.inspectiamuncii.ro

  2. Conectati-va cu adresa de e-mail si parola create anterior

  3. Selectati optiunea „Activare cu semnatura digitala”

  4. Completati formularul de activare:

    • Introduceti CNP, nume si prenume
    • Incarcati documentul de confirmare ANAF (emis si semnat electronic de furnizorul semnaturii digitale)
    • Bifati casuta „Declar pe propria raspundere ca sunt persoana cu acest CNP”
    • Apasati „Transmitere solicitare”
  5. Conectati stick-ul USB cu semnatura digitala la dispozitiv (daca este cazul)

  6. Dupa aprobare, sistemul va va confirma activarea contului

:link: Ghid complet pentru autentificarea cu semnatura digitala: Cum accesez Angajator

:movie_camera: Tutorial video pentru autentificarea cu semnatura digitala: https://youtu.be/9ShSVVg6IWE?si=60MWbKRzKVmU4lE-

:small_orange_diamond: Important
In caz de eroare sau nevalidare la activarea contului cu semnatura digitala, verificati urmatoarele:

  • Datele introduse sa coincida exact cu cele din documentul ANAF
  • Semnatura electronica sa fie functionala pe dispozitivul utilizat

Daca intampinati probleme la activarea contului cu un anumit tip de semnatura digitala, va recomandam sa contactati echipa de suport REGES Online, care analizeaza si trateaza fiecare situatie in parte.

:e_mail: Email suport: regesonlinesuport.angajator@inspectiamuncii.ro

2 Likes