Date lipsa in reges online

Buna ziua,
Am migrat pe noua platforma unde am parcurs prima etapa, cea de completare informatii noi ce sunt obligatorii.
Ce situatii am intalnit:
1.Sunt angajati preluati prin transfer de intreprindere si la istoricul de cim gasesc o inregistrare care nu are legatura cu data preluarii prin transfer.
Intrebare: trebuie sa introduc date in istoric si sa incep de la preluarea prin transfer cu data si elementele respective? sau ar trebui sa incep de la contractul initial al angajatului din firma de unde l-am preluat? Noi nu am inchis cim ca sa fi deschis pe firma noua, am mers pe cele vechi asa cum erau.
2. Pentru angajatii introdusi recent sau chiar si la data inceperii activitatii firmei, altii decat cei preluati prin transfer, de asemenea nu avem primul contract, sau nu se regaseste sub denumirea contract initial.
Intrebare: Aici cum trebuie sa procedez?
3. Pentru cim-uri vechi din vremea cand se dadeau numere de catre ITM cand s-a preluat in Revisal din prima varianta de registru la data de contract s-a preluat automat data de incepere activitate ceea ce nu corespunde cu documentul adica cu cim-ul. La vremea respectiva aveai 20 zile dupa data inceperii sa il inregistrezi la ITM.
Intrebare: fac corectie in istoric dupa ce adaug de fapt istoricul care lipseste, de la cim initial pana la zi?

Daca imi puteti oferi indrumare, va multumesc.

Bună ziua!

  1. Preluarea contractelor prin transfer se facea prin RVS. Fisierul RVS nu conține istoricul operațiiilor de pe contract, ci doar starea contractelor de la momentul generării. Dacă contractele au fost preluate prin transfer la firma dvs. prima operație din istoricul contractului ar trebui să aibă Starea contractului pe care a avut-o acesta la momentul transferuluui, tipul operației fiind “transfer contract” și să fie cu data aferentă transferului. - chiar dacă contractul se preia cu numărul și data acestuia așa cum a fost înregistrat la firma de unde a fost transferat.

Consultați și registrul firmei din Revisal. Dacă data primei operații de pe contract nu corespunde cu cea afișată în Reges online, este o problemă și este necesar să transmiteți către echipa de suport Reges online.

Dacă sunt operații lipsă pe contractele preluate prin transfer (cele operate de dvs. după ce ați preluat contractele), va fi necesar să reconstruiți istoricul contractului prin adăugarea operațiilor în istoric.

Cât despre operațiile dinainte de transfer, dacă vă vor comunica că trebuiau să existe și aceste operații pe contract, este necesar să le solicitați lămuriri, dacă și cum se putea prelua întreg istoricul unui contract prin transfer (export - import RVS) dacă fisierul RVS nu conține istoricul contractului ci doar imaginea (starea) contractului de la momentul generării fișierului.

  1. La contractele înregistrate direct în REGES Online, starea inițială apare ca „Adăugare contract”. La contractele migrate din vechiul Revisal, apare doar data începerii activității și starea „Contract activ”. Dacă dați click pe prima înregistrare din istoric, veți observa că acolo se regăsește operația de înregistrare a contractului. Din acest motiv, nu veți întâlni denumirea explicită „Contract inițial”.
    În situația în care nu există în istoric operația de înregistrare a contractului, aceasta trebuie adăugată manual astfel:
    Meniu Contracte → Căutare → selectați contractul → mergeți pe prima operație → click pe cele trei puncte → selectați opțiunea „Adăugare contract inițial”.

  2. Recomandăm să corectați datele astfel încât acestea să corespundă documentelor reale (contractul individual de muncă), chiar dacă în trecut procedura de înregistrare era diferită. Pentru confirmare oficială, este indicat să solicitați și un punct de vedere de la ITM.

1 Like