In cazul in care firma nu are angajati, administartorul (nu este salariat si nu are contract de administrator ) care este si asociat poate crea contul Reges (stiu doar ca nu are voie sa inregistreze in el)? Multumesc !
Buna ziua! Daca figureaza in acte ca fiind reprezentant legal al firmei, acesta poate sa isi creeze cont in Reges Online si sa solicite accesul la registrul propriei firme in calitate de reprezentant legal.
Dar este obligat sa delege unui prestator dreptul de completare in Reges ?
Conform prevederilor din HG 295/2025 “(5) Completarea și transmiterea datelor în Registru, precum și prelucrarea acestora se realizează de către unul sau mai mulți salariați, desemnați prin decizie scrisă de către angajatorii prevăzuți la art. 1, cu respectarea prevederilor legale privind protecția și confidențialitatea datelor cu caracter personal.” Cu toate acestea parerile sunt impartite, intr-o sedinta online organizata de reprezentantii Reges Online s-a mentionat ca si administratorul poate opera in registrul firmei chiar daca nu este angajat. Indicat ar fi sa solicitati un punct de vedere din partea ITM-ului de care apartine firma.