Modificare functie in REGES

Salutare,

Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta, daca se poate:
-in momentul in care angajatorul meu a trecut la REGES, in luna mai, a facut anumite modificari in contractul unei persoane (salariu, program si functie),
-programul si salariul au fost modificate si sunt in regula, dar functia a ramas aceeasi, nu s-a schimbat,

  • functia a trebuit sa o schimbam pentru ca persoana respectiva a adus o diploma de licenta (la nivel studii apare: studii superioare, deci aici suntem in regula)

Ce solutii ar fi, avand in vedere ca in mai, in 01.05., in actul aditional apare si modificarea functiei, dar aceasta nu s-a inregistrat si in REGES?

Ma gandeam ca am putea sa modificam, dar dupa am putea avea probleme la sectiunea de neconformitati?
Sau sa facem o corectie? Ar fi mai corect asta?

va multumesc frumos!

Bună ziua,

În situația descrisă de dumneavoastră, considerăm că soluția corectă este efectuarea unei corecții în REGES. Această corecție este justificată prin faptul că modificarea a fost prevăzută în actul adițional, însă transmiterea în REGES a fost omisă.

Vă recomandăm să păstrați în evidențele interne ale societății documentele justificative, respectiv: actul adițional din data de 01.05, precum și, dacă este cazul, o notă explicativă care să menționeze natura erorii și motivul corecției efectuate.

3 Likes